torsdag 9 april 2015

Linas träning

Vad är det sista ni skulle tänka er om mig? Just det. Det skulle handla om träning. Men tillåt mig att  "blow your mind" för igår var jag ute och joggade för första gången sedan jag fick Aaron. 17min och 43 sekunder sprang jag exakt vilket betyder ungefär två kilometer tror jag. (Jag hann inte ladda ner runkeeper så jag vet inte säkert.) Alltså jag tror inte riktigt att jag kan förklara hur otroligt stolt jag är över mig själv. Medan jag joggade på i mitt sakta mak tänkte jag att oavsett hur det här går så har jag ändå vunnit på något sätt eftersom jag kom ut. När jag kom tillbaka var jag helt endorfinhög och bestämde mig för att YouTuba pilates beginner och började på ett 28 minuters program. Jag fick ge upp efter 9 minuter dock och idag känner jag av både ben och mage. That's how otränad jag är. Just nu i alla fall. Men snart. Oj oj oj. Snart kommer jag springa mina fem kilometer på 17.43 och sedan köra ett 28min pilates-pass utan så mycket som en suck. Det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!