torsdag 9 april 2015

Trädgården i SketchUp

Är det bara vi som använder SketchUp för att planera trädgården och eventuella framtida byggnationer? Så här långt har vi hunnit än så länge i alla fall. Det tar sig :) Ser mycket proffsigt ut om jag får säga det själv. Hur slutresultatet blir är ju dock en annan femma...

Jag ägnar just nu dagarna åt gröna drömmar och tjatar hål i huvudet på alla mina kollegor som har någon form av trädgårdsintresse eller erfarenhet av trädgård. Mina listor och idéer är många och helst skulle jag ju så klart vilja sätta igång direkt med att plantera. Det är dock fortfarande en del väsentliga saker som saknas. Idag när jag var hemma och VABade kom jag på att jag verkligen borde förså tomaterna. Jag tog fram jord och trädgårdshandskar och skulle just börja vika några odlingskrukor av tidningspapper när jag insåg att jag precis kört alla tidningar till återvinningen. Sedan kom jag på att jag inte heller köpt några tomatfrön... 

Jaja. Sa jag att jag ritat upp det tilltänkt trädgårdslandet i SketchUp? Jo jag gjorde visst det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!