söndag 4 maj 2014

Krossade husdrömmar och helgen som gick

Idag skulle vi ha varit på husvisning men i fredags fick vi meddelande om att huset var sålt på förhand. Fan också. Det var det andra huset som vi faktiskt var riktigt intresserade av som blev blev sålt på förhand. Hädanefter kommer vi se till att inte missa några framtida hus på det sättet. Jaja. Vi försöker att glömma bort det rätt snabbt och fokusera på allt skoj vi gjort i helgen i stället.
Hyltonhäng
På onsdagen blev vi bjudna på födelsedagsmiddag hemma hos Alaforsarna. På torsdagen åkte vi till Hylton. På fredagen blev det bebis/kompishäng ute i Torslanda. Och igår styrde vi bilen mot kusinhäng i Jönköping. Puh! Fullt upp.
HyltonhängBebismys i TorslandaBesök i Jönköping
Idag har vi bara tagit det lugnt och men också efter vääääldigt mycket om och men lyckats klämma ner min nya kropp i min gamla balklänning inför Kristoffers promovering nästa helg. Kristoffer och jag stod i säkert en kvart och drog och tog i för kung och fosterland för att få på mig den och tillslut gick det. Tack och lov har jag dock en (eller två) back-up klänningar om det skulle skita sig men jag hoppas att det inte ska behövas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!