fredag 9 maj 2014

Promoveringsförberedelser och picknick

Hej där. Det känns som att det var typ hundra år sedan jag skrev något här på bloggen. Så därför kommer en liten uppdatering nu. Vi har haft fullt upp de senaste dagarna. Det är mycket som händer i maj och nu närmast är det Kristoffers promovering som stundar. Frack är införskaffad till Kristoffer och Aaron för detta speciella tillfälle. Kristoffer fick order av hattmakerskan att han skulle "gå in hatten" lite innan. Så igår satt han därför och var mycket stilig i sin höga hatt och vita handskar när han vek tvätt och kollade på golf. Lite guldkant på vardagen sådär :) Och jag. Ja jag har ju som sagt försökt kränga på mig en gammal balklänning. Jaja. Vi får väl se hur det ska gå imorgon. Bra att jag två (eller tre) klänningar att välja på i alla fall. Det jag är mest orolig är väl egentligen hur mina mjölkfyllda bröst ska klara kvällen...

Nåja. Nu ska jag bara njuta av det fina vädret och slå in en födelsedagspresent till en liten herre som ska fira sin tvåårsdag med picknick i slottsskogen. Hurra för det och glad fredag på er allihopa!
Picknickbilden är lånad från haukotella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!