onsdag 9 april 2014

Syling

Idag kommer en stylingfirma hem till oss för att prata om vad vi kan göra för att piffa upp lägenheten inför försäljningen. Lägligt nog ser också allt här hemma ut som hej-kom-och-hjälp. Jag hade egentligen tänkt röja och städa upp lite inför deras besök så att vi kunde undvika några obvious grejer, men eftersom jag har varit sjuk (magsjuk, I don't wanna talk about it) har jag haft noll och ingen energi alls för sådant. Vår mäklare har dessutom redan haft kontakt med lite potentiella köpare som kanske ska komma hem och kolla på lägenheten trots att vi inte har tagit bilder eller lagt ut den än. Allt känns väldigt spännande såklart. Fast egentligen är varken jag eller Kristoffer särskilt bekymrade över att faktiskt få sålt lägenheten till ett okej pris. Det som gnager är snarare att vi börjar bli otåliga över att hitta ett lämpligt hus till oss. Ah, well. Snart måste ju liksom något dyka upp som passar oss. Ett hus i lagom behov att kärlek och renovering. Och som vi, och bara vi, ser potentialen med... Right? För det är väl så det funkar? ;)
kinfolk table at elmwood
Ett sånt här hus hade jag inte tackat nej till. Stort, vitt och med en alldeles egen äng. I love it! Bild från Amy Merrik/ Kinfolk

Black Barn Vineyard
Eller ett dramatiskt svart med västkustkänsla och massa grön växtlighet. Bild från csquirrelrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!