lördag 5 april 2014

Möhippa!

Idag är jag iväg på möhippa för en väldigt härlig blivande brud. Massa roliga saker har hennes allra närmaste planerat in och jag hoppas att hon ska bli glad för det känns som att de verkligen har hittat på saker som passar henne. Och det är ju det viktigaste. Att huvudpersonen har kul. (Även om det såklart är viktigt att alla andra har roligt också. Men det är ju ändå henne vi vi hippar.) Tycker föresten att alla möhippor och svensexor som anordnats i vår umgängeskrets har varit så att att den blivande brudens/makens intressen är i fokus. Inte en massa förnedring utan tanken är att den som hippas/sexas(?) bara ska få en grymt rolig dag.

Vi har ett riktigt  roligt tema på dagens möhippa också. Och för mig som gillar att klä ut mig känns det helt fantastiskt. Hoppas jag har tid att gå all in med tyll, paljetter, krona och lösögonfransar bara. Jag är riktigt pepp! Lite läskigare är det dock att vara ifrån Aaron så länge. Får se om jag åker hem något under dagen för att amma och gosa lite...
Så här tjusig var jag själv på min möhippa. Förevigad dansandes med Bingo the Flamingo av min kusin Marie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!