lördag 7 september 2013

Trevlig helg

God morgon på er. Och vilken fantastisk morgon det är i Göteborg idag! Klarblå himmel, knappt en vindpust och lugnt och stilla så här innan staden har hunnit vakna till liv. Luften är så där härligt krispig som den kan bli när hösten är i antågande och jag har packat in mig i en fluffig morgonrock och filtar och sitter och bläddrar i en inredningstidning med en kopp varmt te på balkongen. Elle ja. just nu sitter jag förståss med datorn framför mig och teet är uppdrucket, men ni förstår ändå.
Sjötorp i augusti
Idag ska jag och Kristoffer gå på barnprylmarknad på förmiddagen och förhoppningsvis köpa upp oss på massa bra barngrejer till det lilla Jesusbarnet. Efter det ska vi packa ihop oss och köra ner till min lillebror i Laholm och (äntligen) få se deras hus, träffas och bara njuta av det fina vädret. Med i packningen kommer vi även ha våra dumplingskorgar eftersom vi ska göra dumplings med farmor och farfar på Söndag. Så ni förstår ju vilken fantastisk helg jag har framför mig!
20121104-IMG_3558
Hoppas att ni får en lika fin!

2 kommentarer:

  1. Underbart!

    Hoppas helgen har varit bra och dumplings låter såå gott!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Helgen var otroligt bra och jag blir fortfarande lite varm inombords när jag tänker tillbaka på den :)
      Kram kram

      Radera

Varsågod - skriv några peppande ord!