måndag 28 december 2015

Nackspärr from Hell

Hej
Jag skulle bara skriva något om julen. Men så hände det här och jag måste bara få ventilera lite. 

Jag har fått nackspärr. För första gången i mitt liv. Det är det läskigaste och värsta onda jag någonsin upplevt. "Värre än förlossningen?" Frågar Kristoffer. "Utan tvekan," svarar jag. "Då kunde jag i alla fall röra mig." Nu kan jag inte göra någonting utan att det gör ont eller i alla fall vara rädd för att det ska göra ont. Och även om jag inte gör någonting så kommer den där blixtsnabba fruktansvärda känslan ändå. Plötsligt och helt utan förvarning. Och jag har ingen aning om hur länge det ska pågå. "Sök hjälp om det inte har försvunnit inom en vecka", säger 1177. En vecka?!?!?! Herre min skapare. Är det inte borta i morgon så vet jag inte vad jag gör. 

Saker som jag har kommit fram till är värre än att ha nackspärr:
- Ha nackspärr och värkar
- Ha nackspärr och vara magsjuk
- Ha nackspärr och vara ensamstående
- Ha nackspärr och trampa på lego 
- Ha nackspärr och etc etc 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!