onsdag 30 december 2015

Aaron 2år

20140106-IMG_0441
  • 01.30-02.00 gick vattnet och Kristoffer ringde förlossningskoordinatorn som sa att vi skulle avvakta till jag fått värkar 
  • 03.26 ringde Kristoffer förlossningskoordinatorn igen eftersom jag nu hade fått värkar, och fick besked att det fanns plats på Mölndal 
  • 03.50 Kristoffer ringde 112 eftersom vi/jag inte kunde hantera värkarna 
  • 04.37 föddes Aaron på Östra Sjukhuset, 20min efter att vi kommit fram med ambulansen 
2014-06-29 
Ja. Så såg det ut. Men det säger ju ingenting egentligen. Lite siffror och det är allt. Det säger inget om alla känslor i kroppen. Det säger inget om allt det läskiga och fantastisks som skulle komma sedan. 
2014-09-22
Idag blir han två år. Vår lilla raket. Han hade legat och göttat sig 10 dagar efter BF och tyckte helt plötsligt att nyårsafton 2013 verkade vara en lämplig dag att komma ut. Who can blame him?
Aaron och 80-talströjan
Om jag hade kunnat åka tillbaka i tiden och berättat för mig själv exakt hur lycklig han skulle komma att göra mig så skulle jag inte trott mig själv. Han är min största och mest himlastormande kärlek. Jag hade aldrig kunnat tro att kärleken till någon skulle kunna vara så stark. Så stark att ett konstigt nytt ljud han gör kan få mig att börja gråta. Så stark att de enda mardrömmar jag har nu förtiden går ut på att förlora honom. Så stark att det ibland känns som att jag tappar andan helt enkelt för att han vill sitta hos mig. Han är så försiktig och omtänksam. Så glad och så nyfiken på världen. Han är mitt allt och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom.
Höst i Alafors
Älskade Aaron. Grattis på 2-årsdagen. Vad fattigt livet vore utan dig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!