onsdag 28 oktober 2015

v.23+0

Yay, v.24 idag! Hur mår jag då? Jo då. Det känns att jag är gravid. Min app tipsar glatt om att en promenad efter maten är bra för matsmältningen och jag kan tyvärr bara hålla med i att det är ett bra tips. Har pausat med järtabletterna eftersom jag blir ännu sämre i magen av dem. Får börja igen nu efter semestern tänker jag, alternativt se om det finns något lite mer skonsamt. Annars har jag en eller flera nerver som verkar hamnat i kläm och som gör det himla omständigt att vända sig i sängen på natten, gå in och ut ur bilar, resa sig upp, böja sig ner och lite sånt. När jag har gått länge känner jag en ordentlig tyngdkänsla, nästan som efter förlossningen och jag ska försöka bli bättre på de där käcka knipövningarna inbillar jag mig.

Det var väl det dåliga. Nu till det fina. Magen växer så det knakar, Bbron rör sig en massa och Aaron är för tillfället väldigt intresserad av att titta på filmer på bebisar (dvs sig själv som bebis). Det känns så fint att tänka på att bebisen i magen är så stor att den nu kan uppfatta olika röster så att den ska känna igen min, Kristoffers och Aarons röster när den kommer. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!