onsdag 29 juli 2015

Om att blogga trots att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om

Hej där. Jag... För ungefär en sekund sedan kändes det som att jag hade så mycket att berätta att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen. Men så när jag öppnade en blank sida, redo att fyllas, försvann allt. Jag skulle kunna berätta om vår vecka i Sjötorp med Kristoffers familj där det var fullt ös från morgon till kväll. Jag skulle kunna berätta att Aaron varit sjuk och inte velat äta något alls. Jag skulle kunna berätta länge om det stora nederlaget jag och Kristoffer kände när vi köpt koppartejp för 400 spänn mot mördarsniglarna och efter att ha satt upp dem upptäckte att det var totalt verkningslöst. Och så skulle jag kunna berätta om att vi idag köpt nya högtalare som vi skruvade upp på väggen tillsammans med tv:n. Eller om våra storartade planer på att bygga ut. 
Men. 
Jag vet inte. 
Jag suger lite på det helt enkelt tror jag. 

Jag kan berätta vad jag ska göra istället. Jag ska njuta järnet av den sista 1,5 veckan som vi alla tre är lediga. Njuta av att varje dag känns som lördag. Och jag tänker minsann njuta av vädret även när himlen öppnar sig för fyrtioelfte gången under samma dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!