torsdag 25 september 2014

He's her lobster

Idag var det 9 år sedan jag hookade up med den här killen. Charming indeed.
Aningens suddig bild men tycker ändå att den är så himla härlig. Har snott den från mästerfotografen Ida. Tror att det är den första riktiga parbilden på oss båda. Det var i alla fall den som Facebook tog upp när vi förlovat oss. Antar att det borde säga något om oss...

Nä men på riktigt. Om jag ska vara lite allvarlig så tycker jag det är fantastiskt. Tänk vad mycket roligt vi varit med om tillsammans redan. Det är så häftigt att få vara tillsammans med någon som väger upp för alla mina dåliga sidor. Som kompletterar och förgyller mitt liv. Varje dag. Att få vara tillsammans med någon som jag vet att jag kan lita på till 100 procent. Som alltid är Team Lina trots att jag kan vara en pain in the ass. Och som jag dessutom fått ynnesten att skapa min egen familj tillsammans med.

Jag älskar dig så otroligt mycket Kristoffer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!