lördag 2 augusti 2014

Smaken är som baken

Om en månad har vi precis fått tillträde till vårt nya hus. Det ska bli så otroligt härligt och vi längtar en massa kan jag lova. De första två veckorna tänkte vi dock bo kvar i lägenheten (har jag säkert redan skrivit men jag gör det igen) och passa på att måla om och tapetsera om några rum. Tanken är också att vi ska byta ut kakelplattorna på väggen i köket på något sätt eftersom jag verkligen verkligen inte gillar dem. Till skillnad från husets tidigare ägare som verkligen verkligen gillade dem och golvet som går i samma stil (och återkommer i typ halva huset). Nyligen fick jag också reda på att både kaklet och en av tapeterna (som jag verkligen verkligen inte gillar heller) var snordyra. Hepp. Men det spelar liksom ingen roll om det är dyrt eller inte. För kaklet och tapeten kommer ryka ändå. Alla gillar vi olika helt enkelt. 

Bildkälla: Style essentials

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!