söndag 25 maj 2014

Ett hus i morsdagpresent

I år var första gången jag fick lov att fira mors dag. Inte fy skam ska jag få be att tala om. Vad jag fick. Jo tackar som frågar. Jag fick ETT HUS!
Joråsåatt... Till hösten blir vi Alebor! Och nästan grannar med våra kära Alaforsvänner. Så himla kul!

Om vi börjat detaljplanera vad vi ska göra med alla rum? Eh, hells yeah! Jag har till och med börjat på en rätt så avancerad lista med ombyggnation-, inspiration-, möblering-, inköps och budgetförslag. Rum för rum. Vi ska också påbörja någon form av prioriteringslista över i vilken ordning ändringarna skall göras. Känns väldigt vuxet och organiserat av oss :)
Precis köpt vårar första hus!

p.s. Ni som funderar på Doppresent till Aaron kan ju ha i åtanke att vi dessutom snart har en trädgård på en si sådär 1000 kvadrat som så småningom skall fyllas med läckerheter. hint hint. d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!