måndag 19 maj 2014

17 maj

I lördags var vi på ett fantastiskt fint bröllop. Katarina satte agendan från början då hon överraskade alla, inklusive sin Johan, med att sjunga i kyrkan. Jag tror inte att ett öga var torrt. Sedan fortsatte dagen i samma vackra, kärleksfulla och roliga stämning. Jag höll inget tal men hade däremot lyckats klippa ihop en liten film från möhippan och svensexan.
På kyrkbacken
Det är alltid så underbart att få se sina vänner lyckliga och jag tror aldrig att jag sett någon av dem lika glada, spända, förväntansfulla och kärleksfulla någon gång. Vilken fantastisk dag. Och vilket fantastiskt par. Lyckost mig och alla andra gäster som fick vara med och dela den här dagen tillsammans med er.
MottagningenMottagningenFestenFotobåsetFotobåsetFotobåsetFesten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!