måndag 31 mars 2014

Tre månader gammal

Idag mitt hjärta är du tre månader gammal. Tänk vad snabbt tiden har gått. Det känns som att varje dag bjuder på något nytt. När jag ser dig fylls jag med en kärlek jag aldrig tidigare känt. Jag oroar mig fortfarande över att du ska slitas bort från mig men jag kontrollerar inte din andning lika ofta i alla fall. När vi tittar på varandra och du ler mot mig känner jag sådan otrolig lycka samtidigt som jag känner mig helt otillräcklig. För jag vet ju att jag aldrig kommer kunna göra dig lika lycklig som du gör mig. Hur mycket jag än försöker. För ingenting jag gör kommer någonsin kunna mäta sig med dig. Och mitt hjärta ska för alltid vara ditt.
2014-03-302014-03-302014-03-30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!