onsdag 26 mars 2014

Det måste bli värre innan det blir bättre?

Vi testar ju en sömnmetod just nu från The Baby whisperer - Tracy Hogg. Än så länge med följande resultat:


  • Aaron sover kortare pass
  • Jag sover kortare pass 
  • Aaron äter oftare, eller lika ofta, jämfört med innan på natten
  • Aaron somnar tidigare på kvällen och vaknar och är superledsen tidigare på morgonen
  • Jag är med osäker på vad jag gör som förälder
  • Jag är mer ledsen och irriterad pga sömnbrist och att boken inte fungerar direkt

Kul

Det kanske är en sådan grej som liksom måste bli sämre innan det blir bättre. Fast just nu är jag bara jävligt irriterad på den där bokfan och hatar den av hela mitt hjärta

/ MVH Lina som sovit sitt längsta pass på två timmar i natt och känner att hon måste få svära lite för att inte explodera

2 kommentarer:

  1. Sömn eller bristen på sömn, det enda man klarar av att tänka på! Tänk vad viktigt det är. Lider med dig just nu. Håll ut!

    SvaraRadera
  2. Tack Cia! Inte lätt det där med sömn. Jaja. Vi testar några dagar till sedan går vi tillbaka till hur vi gjorde innan men kanske beväpnade med lite ny kunskap. Mycket handlar ju liksom om inställning och självförtroende och just nu är båda körda i botten. kram

    SvaraRadera

Varsågod - skriv några peppande ord!