torsdag 20 mars 2014

And when I catch my breath It's you I breathe

Idag har varit en helt otroligt lätt dag för mig. Aaron har varit jätteglad, precis börjat upptäcka att han kan få saker att röra på sig genom att slå på dem (resultat: stort leende) och dessutom sovit lugnt och stilla både i vagnen och själv i sängen. Av någon skum anledning fick jag också låten Everywhere (Michelle Branch) på hjärnan vilket gjorde mig helt sentimental och gråtmild. Det spelar ingen roll att låten inte alls handlar om ett barn. Mitt hjärta plockar helt enkelt ut de stycken som det vill höra och går all in med bultande, jämn rytm. Det är som att när jag hör vissa textrader, melodier eller whatever som det slår mig hur otroligt lyckligt lottad jag är. Då sugs jag upp i någon form av tacksamhetsrus där jag både vill skratta och gråta.

'Cause you're everywhere to me
And when I close my eyes it's you I see
You're everything I know
That makes me believe
I'm not alone
'Cause you're everywhere to me
And when I catch my breath
It's you I breathe


Jag håller Aaron i famnen extra länge och pussar honom i nacken medan tårarna rinner ner för kinden på mig. Min älskade lilla kille.

2014-03-14

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!