tisdag 4 februari 2014

Fem veckor

Idag blir Aaron 5 veckor gammal. Jag gissar att det blir lite långtråkigt att läsa om hur fantastisk han är minst en gång varje vecka. Så det räcker väl med att jag säger att livet känns bara bättre och bättre nu när han är med i bilden. Och jag tycker verkligen synd om Kristoffer som varje morgon säger att han inte vill gå till jobbet utan bara vill ligga kvar i sängen och mysa med oss två.

Hursomhelst. Aarons 5veckorsdag firar vi genom att träna nacken, bjuda på onödiga saker på tradera medan han sover i bärselen och eventuellt ge oss ut på en promenad för att införskaffa en semla eller två. Känner att jag har ovanligt mycket energi med tanke på att vi ammat varannan timme sedan 23 igår kväll. Får se om vi kan göra något konstruktivt av det eller om jag klappar ihop snart istället.
Magträning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!