fredag 24 januari 2014

Underbara längtan

För första gången på riktigt länge finner jag mig själv längtandes efter varma vindar, prunkande grönska och trasiga solglasögon (alla mina solglasögon går sönder mer eller mindre omgående). Vintern är ju annars en av mina absoluta favoritårstider men just nu ser jag bara framför mig en naken bebisrumpa som tittar upp ur gräset på Hylton, naturligtvis strängt övervakad av råttmarodören Sälma. En liten mun som får smaka sitt första mosade smultron i Sjötorp. Två stolta föräldrar på promenad i Slottsskogen eller Botaniska på jakt efter en skuggig plats av avnjuta sina båda koppar kaffe (latte har jag hört är grejen för småbarnsföräldrar).

Så fantastiskt det är att ha allt detta framför sig

Trevlig helg!
Visit from Paul and BeckiSommarfirande i SjötorpSommarfirande i Sjötorpår 2011-111år 2010-65år 2010-92

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!