onsdag 29 januari 2014

pregnant - bump - baby

Min egen version av pregnant - bump - baby. Inte så lätt att få till någon riktigt bra slutbild så jag får nog jobba lite på det. Men jag måste ju skynda mig lite innan han blir allt för stor. Har förresten tänkt köpa någon fingerfärg så att vi kan göra små hand och fotavtryck också. Kanske lagom att fixa det när han är 1 månad gammal. Vilket betyder att jag har TVÅ DAGAR PÅ MIG. Hjälp vad stor han har blivit redan. Läskigt men samtidigt fantastiskt härligt. Jag känner att nu äntligen kan jag njuta lite mer av den här första tiden. I början var det liksom bara så mycket oro att varenda gång någon sa att vi skulle "njuta" av tiden så tänkte jag bara "i helvete heller - det här är det värsta jag någonsin varit med om" men nu är det en helt annan sak. Fast samtidigt som jag tycker att den här tiden är helt ljuvlig så längtar jag efter det första riktiga svarsleendet, hans första skratt, tiden då han börjar upptäcka sina små händer och bara att se vad han är för en liten person.
Linas första graviditet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!