torsdag 12 december 2013

Färgglada bebiskläder

För några veckor sedan la jag ju in en beställning på lite barnkläder hos min härliga, roliga och fantastiskt begåvade kollega ankimade. Och nu i veckan blev kläderna klara. Soooo exciting! Tre stycken bodysar, ett par mjuka byxor och dessutom en sån där liten hakklapp som dreglande bebisar kan pryda sig med blev det. Allt väldigt okarakteristiskt färgglatt för att vara något jag beställt.
Baby Jesus' bodysurf
Eftersom vi nu har över 30 par bodysar i små storlekar (hur gick det till btw?!) bestämde vi tillsammans att det nog var smartast att göra kläderna lite större. Så lagom till sommaren (eller hösten? hur fort växer bebisar egentligen?) kommer vårt lilla Jesusbarn förmodligen lika tjusig som var och varannan påfågel.
Baby Jesus' bodysurf

Nu hade jag tänkt skriva något mer här men det är något miffo som håller på att borrar sönder alla betongväggar i lägenheten så jag kan inte riktigt tänka. Får gå och hjälpa Kristoffer med maten istället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!