tisdag 5 november 2013

Sjukstuga

Jag tänkte att jag skulle sammanfatta Kristoffers fantastiska disputation i bilder, men jag jag känner att jag inte är riktigt kurant nog för att göra det just nu. Jag vill ju liksom göra honom och hans fantastiska prestation rättvis så jag suger lite på den karamellen.
Sjötorphelg oktober
När vi var i Sjötorp för några helger sedan tog Kristoffer några fantastiska bilder på växtligheten en frostbiten morgon. Det är knappast frost här, men ändå vackert att titta på för mig som är sjuk.
Jag var sjuk på ett ganska märkligt sätt nästan hela förra veckan. Mest halsont som varken ville bli bättre eller sämre och det verkar som att det håller i sig. Igår tappade jag helt rösten. Om det inte blir bättre blir jag väl tvungen att gå till doktorn för att kolla vad det är, men jag misstänker att det bara är vanligt halsont. Varken mer eller mindre. Störigt är det i alla fall, för det finns inte så mycket mer än bafucin som jag får lov att ta som gravid. Gör dock mitt bästa för att vila med varma teer, gurgla saltvatten (gud så äckligt) och mer vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!