måndag 23 maj 2016

Märtha 3 månader

Jag har suttit och försökt knåpa ihop en film på Märthas första tid. Det har gått sådär eftersom iMovie har bråkat massa med ljudet. Jag tänkte ha den klar till hennes tvåmånadersdag. Nu är hon tre månader... Men. Nu tror jag i alla fall att jag har fått ordning på det. Den är en aning lång (surprice surprice) för jag kunde helt enkelt inte med att klippa mitt i Sarahs fantastiska låt. Så om ni tycker att bildmaterialet är en aning svajigt föreslår jag att ni helt enkelt sluter ögonen och väljer era egna bilder och bara njuter av musiken (Sarah Dawn Finer Kärleksvisan).

Men nej. Nu ska jag sluta med massa bortförklaringar. Det här är alltså en film om vår fantastiska lilla mört. Min Mine. MiniMärtha. Älskade lilla barn. 3 månader stor idag. Det är inte lätt att komma som lillasyskon till Aaron men du får aldrig någonsin tro att du är mindre älskad för det.

För jag ska älska dig, så som du är. Och jag vill ge dig allting jag har.

Märtha 3 månader from Lina Ekholm on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!