fredag 19 februari 2016

Bugaboo Donkey Duo

Okej, nu bryter jag min blogg-paus. Igen. Men jag måste bara få visa vad som kom idag.

För i morse kom den äntligen. Vår sprillans nya dubbelvagn. En svart Bugaboo Donkey Duo med petroliumfärgad sufflett. Jag har monterat den alldeles själv och är faktiskt lite imponerad över mig själv. För det var liksom inte bara en barnpotatis att göra det. Vi beställde den från Holland och det var hur smidigt som helst även om jag var jätteorolig när jag packade upp den för att jag tänkte att jag hade gjort något fel i beställningen. Men den verkar vara komplett.
Bugaboo Donkey DuoBugaboo Donkey Duo
Jag är faktiskt mega-pepp över tanken att få använda den (gick runt lite i huset och testkörde direkt efter att jag monterat ihop den), vilket känns lite märkligt. Inför Aaron så köpte vi nämligen en begagnad vagn (En brio Go som har funkat bra) och vi var inte speciellt intresserade av vagnar över huvud taget. Vi har inte direkt intresserat oss för andra vagnar sedan dess heller och velade länge över om vi skulle köpa en syskonvagn eller inte.  Men ja. Nu är den här. Och jag hoppas att den ska funka bra för oss. Och gör den inte det så får vi väl sälja den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!