söndag 30 augusti 2015

Vi har haft en helt fantastiskt skön helg. I lördags myste och läste vi länge i sängen. Jag var jättetrött så fick dessutom en extra timmars sovmorgon medan Kristoffer och Aaron åt frukost. Snacka lyxigt. 
Trädgårdslycka

Sedan åkte vi till Freeport vilket kändes som lite av helgens enda besvikelse. Jag hittade inget och så åt vi en jättedålig asiatisk lunch. Men men.
TrädgårdslyckaTrädgårdslycka
Väl hemma däremot grejade vi lite smått i trädgården och bara njöt sv att vara ute. Tycker det ger mig så mycket glädje att bara kunna få gå ut och pilla med något. Avslutade dagen med lek deluxe. Aaron var helt sjövild och megaglad. När han hade gått och lagt sig kollade jag och Kristoffer på American Sniper och mölade i oss godis. Bra avslut alltså. 
Trädgårdslycka

Idag väckte Aaron oss strax innan sju och då läste vi lite i sängen innan det var dags för morgonlek. Idag var det Kristoffers tur att ligga kvar lite i sängen medan jag och Aaron aktiverade oss. En stor portion gröt för Aaron och sedan gick han och jag ut och planterade om några svärmorstungor, tomater och elefantöra medan Kristoffer åkte till sin morbror för att hjälpa honom med ett byggprojekt. 20 varma grader är det och jag funderar på om jag ska ha långbyxor och hoodie - eftersom det ändå är slutet på augusti - eller om jag ska köra short och t-shirt.
Trädgårdslycka
Jag känner att jag kanske inte riktigt lyckas förmedla exakt hur härligt jag tycker det här är. Men jag älskar den här typen av kravlösa helger och önskar att fler dagar kunde vara som dessa. Det är ju ändå himla fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!