tisdag 21 april 2015

Tipstisdag

Någon gång för länge sedan hade jag en idé om att jag skulle blogga baserat på olika teman varje dag. Jag kom dock inte riktigt på exakt vilket tema varje dag skulle ha så det rann liksom ut i sanden. Men några saker kom jag i alla fall på. Måndag skulle vara "medveten måndag" och skulle handla om hållbarhet. Torsdag skulle naturligtvis vara #tbt med tillbakablickar. Och tisdag skulle vara tips-tisdag. Därför tänkte jag, eftersom det är tisdag idag, tipsa om det fantastiska instagramkontot "Loveyourlines"  som jag hittade när jag surfade på tåget till jobbet idag. Det finns så många vackra historier som människor delar med sig.

Just den här delningen gav mig en stor klump i halsen samtidigt som en våg av tacksamhet sköljde över hjärtat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!