tisdag 11 november 2014

Semestervykort

Hola!
Nu befinner vi oss hos svärföräldrarna, svägerskan och Nico i Fuengirola. Resan hit ner gick galant och nu njuter vi mest av att göra ingenting. Idag har det regnat så jag bokade in mig på en skönhetssalong för att göra en fet ansiktsbehandling. Så nu ser jag lite lagom tillknycklad ut i ansiktet men det är helt okej. Än så länge tycker jag dock att Novembervädret i Spaken är helt klart att föredra jämfört med Novembervädret i Sverige.

Det är i alla fall väldigt lyxigt att få komma hit till Hotell Karlsson och bli ordentligt ompysslade. Eget rum, massa god mat och näst intill obegränsat med barnpassning. Aaron är sjuk men lika glad ändå och tycker att Nico är ungefär den mest intressanta människan i hela världen just nu. Tur då att Nico också är ungefär världens bästa barnvakt dessutom.

Jag tror att det kommer bli några ganska lugna dagar här. Vi har varken listvis med aktiviteter eller ändlösa timmar på stranden inplanerat. Mest vill vi ju bara träffa familjen så mycket som det går. Fast några utflykter hoppas vi såklart ändå att vi ska hinna med.

Nu är det dags att ge sig ut till den lokala mercadonan och införskaffa mat och ett par nya pjux till mig. Adios!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!