måndag 14 april 2014

För ett år sedan

Kom precis på att idag är det faktiskt exakt ett år sedan jag och Kristoffer fick reda på att vi väntade barn. Vilken otroligt overklig känsla det var. Minns tydligt att jag tog testet bara för att "kicka igång" kroppen. Som för att få den att förstå att. Just det. Jag är inte gravid så sluta luras och börja bete dig som vanligt. Istället fann jag mig chockad sittandes på badkarskanten med beviset i handen. Vad fan liksom. Det här kan ju omöjligt stämma, tänkte jag. Lite irriterad blev jag faktiskt också. Jag hade nämligen målat upp en bild av mig och Kristoffer som bestämde oss för att "nu kör vi" och att det sedan skulle gå några månader innan vi båda äntligen skulle få jubla över ett liten streck/plus på en sticka. Men Aaron ville annorlunda. Och han är utan tekan den bästa överraskningen jag någonsin fått.

Surprise'

p.s. Grattis på födelsedagen kära Emma! d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod - skriv några peppande ord!