tisdag 8 oktober 2013

Två år senare

Idag för två år sedan gifte jag och Kristoffer oss. Jag är så otroligt tacksam för att jag har hittat någon som jag vill dela mitt liv med, och som vill dela sitt liv med mig. Någon som jag kan berätta om allt för. Någon som på vissa sätt är totalt olik mig själv men som ändå alltid stöttar och sporrar mig.
8 oktober
Och kanske just därför känner jag mig just nu som världens sämsta fru eftersom jag 1) inte kan hämta Kristoffer från flygplatsen idag för att jag har obligatoriska jobb-grejer som jag inte kan komma ifrån (tro mig jag har vänt ut-och-in på mig själv för att försöka göra just det) och 2) jag ska iväg på gravidyoga i kväll så att vi inte kommer kunna fira. Jaha. Jag hoppas verkligen att det här kommer bli vår värsta bröllopsdag för det vore tråkigt om kommande årsdagar blir sämre än det här...
hugo 2010
Men om vi vänder blad och istället för att leva i nuet, ser fram mot nästa år, så har vi (förhoppningsvis) en till som vill fira denna dag med oss då. Känns märkligt. Och härligt.

1 kommentar:

  1. Fina tankar min tös! Ha inte allt för dåligt samvete och framtiden kommer att bli ändå bättre! Många kramar till er båda!

    SvaraRadera

Varsågod - skriv några peppande ord!